fbpx

Rozwój technologii informatycznych doprowadził nas do miejsca, w którym realny świat może płynnie łączyć się z jego cyfrowym odpowiednikiem. To tzw. rozszerzona rzeczywistość AR, która znacząco różni się od dobrze już znanej, technologii VR. Wykorzystujące ją aplikacje mogą okazać się świetnym narzędziem dla deweloperów. Sprawdź już teraz, czym jest to rozwiązanie technologiczne i dlaczego może się przydać na rynku nieruchomości!

Co kryje się pod pojęciem rozszerzonej rzeczywistości AR?

Aby wyjaśnić to pojęcie, zacznijmy od krótkiego omówienia technologii VR. Korzystając z niej, niejako zanurzamy się w cyfrowy, trójwymiarowy świat, który ma tylko przypominać ten, jaki znamy z życia codziennego. W przypadku rozszerzonej rzeczywistości AR mamy połączenie obu tych doświadczeń. Możemy na żywo podziwiać obraz znajdujący się przed oczami, wykorzystując specjalnie skonfigurowane kamery. Różne elementy cyfrowe, a więc np. grafiki czy animacje 3D, są nakładane bezpośrednio na niego.

W efekcie technologia ta sprawia, że osobom korzystającym z aplikacji AR nikną granice pomiędzy tym, co jest rzeczywiste, a co wirtualne. Co ważne, dzięki niej można odbyć podróż do praktycznie każdego miejsca, bez ruszania się z domu. W efekcie rozszerzona rzeczywistości stała się ważna dla deweloperów, zwłaszcza dziś, w dobie pandemii COVID-19. Okazuje się świetnym narzędziem do promocji nowych inwestycji i pozyskiwania klientów chętnych na wynajem czy zakup nieruchomości.

Rozszerzona rzeczywistość dla deweloperów

Specjaliści od reklamy widzą w rozszerzonej rzeczywistości duży potencjał informacyjny i marketingowy. W efekcie aplikacje AR mogą więc pomóc deweloperom, gdyż pozwalają m.in. na:

  • odbycie wirtualnego spaceru po dopiero powstającej lub świeżo wybudowanej nieruchomości,
  • zaprezentowanie w bardzo realistycznej formie wyglądu wnętrz wykończonych pod klucz,
  • stworzenie atrakcyjnej reklamy zachęcającej do wynajmu mieszkania, lokalu użytkowego czy pomieszczenia biurowego.

Dzięki aplikacjom AR poprawisz wizerunek swojej firmy

Wiele opcji wykorzystania aplikacji z rozszerzoną rzeczywistością AR to tylko początek zalet tej technologii. Jeśli jesteś deweloperem, korzystając z niej, poprawisz wizerunek firmy. Marka zyska miano profesjonalnej, budując swoją siłę na rynku i tym samym przyciągając do siebie więcej klientów. Oprócz tego to świetny sposób na to, aby wyróżnić się na tle konkurencji!

Przygotowanie wizualizacji nieruchomości od dewelopera zostaw w rękach specjalistów

Jak widzisz, wykorzystując jako deweloper rozszerzoną rzeczywistość AR, możesz zarówno wypromować swoją ofertę, jak i markę. Jednak aby tak było, powinieneś zadbać o profesjonalne wykonanie tych materiałów marketingowych. Najlepiej zostaw to w rękach specjalistów z wieloletnim doświadczeniem – skontaktuj się z naszą firmą Solutions360. Specjalizujemy się m.in. w wizualizacjach pod aplikacje VR, animacjach 3D oraz przygotowywaniu interaktywnych makiet. Kompleksowo pomożemy Ci w zareklamowaniu każdej nieruchomości!

gwiazdka- 1 gwiazdka- 2 gwiazdka- 3 gwiazdka- 4 gwiazdka- 5

Średnia ocena: 4.6/5.0
Na podstawie: 20 opinii

Dodaj komentarz