W przypadku inwestycji deweloperskich jednym z najważniejszych celów jest efektywna sprzedaż. Świetnych wyników nie da się jednak osiągnąć bez właściwej prezentacji oferty. Dlatego dla deweloperów tak duże znaczenie mają strony internetowe. Powinny być zawsze wykonywane w sposób profesjonalny, tak aby łączyły funkcjonalność z zachęcającym wyglądem i łatwością obsługi. Obecne trendy wskazują również na wykorzystanie interaktywnych prezentacji nieruchomości, które pomagają zwiększyć zainteresowanie danym obiektem i lokalami
Strona internetowa – dlaczego jej potrzebujesz?
Istotą inwestycji jest chęć osiągnięcia zysku. Dlatego też nikogo nie powinien dziwić fakt, że strony dla deweloperów powstają przede wszystkim z myślą o zwiększaniu sprzedaży. Odpowiednia wizualizacja walorów całego obiektu oraz poszczególnych lokali potrafi zrobić ogromną różnicę. Współcześnie w zasadzie każdy biznes potrzebuje dobrej witryny internetowej. Nie inaczej jest w tej branży! Konkurencja na rynku jest spora, a klienci coraz częściej cenią sobie wygodę i możliwość zapoznania się z nieruchomością bez wychodzenia w domu. Dzięki dobrze wykonanej stronie będzie to możliwe. Ważna jest zarówno jej forma, jak i treść – dzięki temu potencjalny klient po jej odwiedzeniu poczuje się jak po wizycie w biurze i otrzyma wszelkie potrzebne informacje.
Jakie cechy powinna mieć idealna witryna dla dewelopera?
To nie tylko wizytówka, ale również główne narzędzie sprzedażowe w czasach, w których coraz więcej usług realizowanych jest zdalnie. Dlatego strona internetowa dla dewelopera musi być dopracowana. Najważniejsze, aby była:
- czytelna,
- atrakcyjna wizualnie,
- łatwa w obsłudze i nawigowaniu,
- zoptymalizowana pod kątem pozycjonowania,
- szybka,
- dostosowana do wyświetlania na różnych urządzeniach (w tym mobilnych),
- uzupełniona o dane kontaktowe lub specjalny formularz ułatwiający złożenie zapytania,
- wyposażona w elementy pozwalające na dokładne zobrazowanie nieruchomości – prezentacje interaktywne, makiety, wizualizacje, wirtualne spacery itd.
Nie wolno zapominać również o angażujących, interesujących treściach, które pomogą potencjalnemu nabywcy wyobrazić sobie swoje życie po zakupie lokalu w danej inwestycji. Teksty zamieszczone na stronie powinny także wspierać SEO – dzięki temu trafisz do większej liczby odbiorców.