fbpx

Kampania promocyjna nowej inwestycji to ważna część procesu sprzedaży w branży deweloperskiej. Rosnąca konkurencja wymaga stosowania innowacyjnych narzędzi, które wyróżnią ofertę na rynku i zachęcą inwestorów do nawiązania współpracy. Poznaj narzędzia, które składają się na skuteczny marketing inwestycji. W jaki sposób wykorzystuje się w nim technologie VR i makiety interaktywne?

Spis treści

Zwróć uwagę inwestorów!

Marketing inwestycji deweloperskich to proces pochłaniający wiele czasu i pieniędzy. Aby zapewnić skuteczność działań promocyjnych, należy starannie zaplanować ich każdy etap. Podstawą strategii marketingowej są dane obejmujące kosztorys inwestycji, planowaną liczbę sprzedanych mieszkań czy założenia dotyczące oczekiwań inwestorów. Na początkowym etapie planowania strategii marketingowej ważne jest określenie odbiorców kampanii, jako grupy docelowej – to do nich będą dostosowywane reklamy oraz materiały promocyjne.

Ogólnym celem marketingu inwestycji jest zwrócenie uwagi odbiorców na ofertę. Odpowiednie narzędzia pomagają wzbudzić zainteresowanie nową inwestycją, a nawet umożliwiają wchodzenie w interakcje i wykonywanie określonych działań przez klienta: napisanie wiadomości, wizyta w biurze, a w końcu zakup.

Deweloperzy mają do dyspozycji wiele innowacyjnych rozwiązań, które wspomagają proces marketingowy.

Aplikacje VR

Virtual Reality, czyli wirtualna rzeczywistość, pozwala klientom na przeżycie realistycznych doświadczeń podczas oglądania oferty inwestycji. Technologia VR sprawdza się w przypadku reklamy obiektów, jeszcze nieistniejących lub będących w trakcie budowy. Dzięki temu rozwiązaniu skomplikowane plany architektoniczne 2D zamieniają się w atrakcyjne promocyjnie, trójwymiarowe modele, które można obejrzeć z każdej perspektywy.

Wirtualny spacer to nic innego jak panoramy sferyczne danego miejsca, które znajdują się w aplikacji, umożliwiającej przechodzenie z punktu do punktu. Takie spacery pomagają zbudować zaufanie wśród klientów i potencjalnych nabywców – dzięki nim odbiorcy mogą na własnych oczach przekonać się o zaletach inwestycji, a nawet ją „przetestować”.

Aplikacje VR najczęściej stosowane są w połączeniu z goglami, które umożliwiają tzw. live experience. To narzędzie głównie znajduje zastosowanie w infokioskach umieszczonych w biurach sprzedaży, na targach lub innych wydarzeniach promocyjnych.

wizualizacje-archotektoniczne

Interaktywne makiety 3D

Jednym z elementów skutecznej kampanii marketingowej w branży deweloperskiej jest interaktywna makieta. Jej celem jest atrakcyjne wizualnie zaprezentowanie oferty na podstawie grafiki wykonanej na podstawie planów architektonicznych oraz wysokiej jakości fotografii panoramicznych obiektu i okolicy. Narzędzie to może wesprzeć pracę działu sprzedaży każdej firmy deweloperskiej. Dzięki niemu klient wcale nie musi przyjeżdżać na miejsce budowy, by przekonać się, jak będzie wyglądała przyszła inwestycja.

W praktyce interaktywna makieta może być dowolnie personalizowana w celu jeszcze większego zaangażowania odbiorcy. Ciekawym dodatkiem jest, chociażby wyszukiwarka mieszkań z listą dostępnych lokali oraz dokładnych informacji o każdym z nich. Interaktywna makieta 3D to narzędzie, które działa na wyobraźnię i pozwala zwizualizować sobie przyszły wygląd mieszkania, domu czy biura, a w konsekwencji ułatwić decyzję zakupową.

Fotorealistyczne wizualizacje

Chcesz udowodnić klientowi, że warto zainwestować w dany lokal w stanie surowym lub budynek, który dopiero jest w budowie? Pokaż mu przyszły efekt, sięgając po wizualizacje fotorealistyczne. W rozwiązaniu tym stosuje się metodę fotorealizmu, w którym grafika do złudzenia imituje zdjęcia wykonane aparatem cyfrowym. Na realistyczny efekt składają się m.in. kolorystyka, światłocienie czy takie elementy, jak ludzie na uliczkach i pojazdy.

Stosowane w reklamie fotorealistyczne wizualizacje architektoniczne mogą przedstawiać zarówno obiekty, wnętrza, jak i całe osiedla. Jedną z form wykorzystania tego narzędzia są wizualizacje aranżacji mieszkań. Nie tylko dostarczają ciekawych pomysłów na umeblowanie, ale i przedstawiają wszystkie zalety i funkcjonalność wnętrza. Atrakcyjność oferty inwestycji zwiększają fotorealistyczne animacje, które mogą np. ukazywać budynek w zmieniającej się porze dnia i nocy.

Zapoznaj się z naszą ofertą!

Chcesz się wyróżnić na rynku i sprawić, by Twoje oferty angażowały przyszłych inwestorów? Nowoczesne technologie zastosowane w reklamie pomogą Ci osiągnąć sukces i wzbudzić zaufanie odbiorców. Sprawdź gamę produktów Solutions360. Przygotujemy spersonalizowane aplikacje VR, makiety interaktywne, wizualizacje i wiele więcej.

gwiazdka- 1 gwiazdka- 2 gwiazdka- 3 gwiazdka- 4 gwiazdka- 5

Średnia ocena: 4.8/5.0
Na podstawie: 36 opinii

Dodaj komentarz